djf

Autoryzowany Dealer DJI w Polsce

do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana

DJI Care - Phantom 4 Pro/Pro+

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 699,00 zł 699.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis



Kompleksowa ochrona

DJI Care Refresh to pełne roczne ubezpieczenie DJI Phantom 4 Pro/Pro+, realizowana w całości przez producenta. Dzięki temu Twój dron jest maksymalnie chroniony podczas każdego lotu. W przypadku uszkodzenia drona podczas kolizji, za niewielką opłatą (139 euro za pierwszą wymianę i 209 euro za drugą wymianę) czeka na ciebie nowy lub nienoszący śladów użytkowania Phantom 4 Pro/Pro+.




Lataj nad wodą, bez obaw

DJI Care obejmuje także ubezpieczenie od zalania drona. Dzięki temu nie musisz stresować się podczas lotu nad wodą, a możesz oddać poszukiwaniu najlepszych ujęć.





Priorytetowa obsługa i wsparcie VIP

Klienci posiadający DJI Care Refresh dla Phantoma 4 Pro/Pro+ mają pierwszeństwo obsługi podczas napraw serwisowych oraz kontaktu ze wsparciem technicznym DJI.




Jak to działa?

Po zakupie karty ubezpieczeniowej DJI Care Refresh, użytkownik przechodzi na stronę DJI i aktywuje ubezpieczenie, podając numer karty i numer seryjny drona, do którego ochrona ma zostać przypisana. WAŻNE! Aktywacja musi nastąpić nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji Phantom 4 Pro/Pro+.







Gdy zdarzy się wypadek

1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła Phantoma 4 Pro/Pro+ do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę w wysokości 139 euro za pierwszą wymianę lub 209 euro za drugą wymianę i dostaje nowy produkt bądź nowe części zamienne tzn. gimbala, kamerę, śmigła.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.




Zastrzeżenia

DJI Care Refresh nie obejmuje:
1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.
2) Kradzieży lub porzucenia produktu.
3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5) Rozmyślnej utraty drona.
6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl